|
|||||||
| Nyheder Her kan du poste links til nyheder fra den store it-verden. |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visnings måde |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg syntes det er klogt at stemme blank, hvis man ikke er enig med de partier som er mulige at stemme på. Derved har man stadig ret til at ytre sig om samfundet, og hvad man ikke kan lide ved det. Hvis man bare bliver derhjemme og ikke stemmer, så syntes jeg ikke man har ret til at ytre sig om dårlige ting ved samfundet.
|
||||
|
||||
|
Citer:
Der kan være en klar politisk motivation, bag en blank stemme, da det siger, at man ikke føler sig repræsenteret blandt de nuværende partier. Jeg har respekt for alle, der i det mindste tager stilling til deres samfund. |
|
|
||||
|
||||
|
tjoh, det kan self være rigtigt nok, det er jo bedre end ingen ting, og som i siger, giver det jo også partierne lidt at tænke over hvis der er en masse blenke stemmer
(ME+IE)*Diciplin=genialitet ME=Medfødte egenskaber IE=Indlærte egenskaber Hardware - den del af computeren du kan sparke til. “You know, its ironic that just at the point the lawyers and the businessmen had calculated how to control music, the internet comes along and fucks everything up.” -Björk |
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visnings måde | |
|
|